  • Data: 2002-10-31 22:33:21
    Temat: Odp: Pobicie dziecka przez rodzica!!?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Klient <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aps5hc$i4r$...@n...gazeta.pl...
    > Oki dobra , przyznaje sie ze jestem jen chlopakiem i co z tego ?
    > Przedstawiłem jej dzisiaj mozliwosci i troszke sie uspokoiła , gdyz jej
    > matka stwierdzila ze cos takiego co jej robia to mozna traktowac jako
    > metody wychowawcze,a bzdura, dzis gadalem z prokuratorem jednym i
    > naswietliłem mu cała sprawe i jesli jeszcze raz ja tak jej matka
    potraktuje
    > to mamy sie osobiscie zglosic do niego i ojn juz dalej pokieruje ta
    sprawa.
    > Dodam iz jestem pare latek starszy od dziewczyny, jakby to kogos
    > interesowało, pozdrawiam

    myśle, że twój wiek nikogo nie obchodzi lecz dobra rada na przyszlość--->
    nie skrzywdz dziewczyny bardziej niż rodzice --skoro jesteś o pare lat
    starszy , bo za jakiś czas może sie okazać ,że bedziesz potrzebował wsparcia
    na grupie:-) A swoją droga czułam,że nie warto wydawać pochopnych opinii hmm

    powodzenia Sandra