  • Data: 2002-11-01 07:38:06
    Temat: Re: Pobicie dziecka przez rodzica!!?
    Od: "Klient" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:apsasa$l90$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Klient <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aps5hc$i4r$...@n...gazeta.pl...
    > potraktuje
    > sprawa.
    >
    > myśle, że twój wiek nikogo nie obchodzi lecz dobra rada na przyszlość--->
    > nie skrzywdz dziewczyny bardziej niż rodzice --skoro jesteś o pare lat
    > starszy , bo za jakiś czas może sie okazać ,że bedziesz potrzebował
    wsparcia
    > na grupie:-) A swoją droga czułam,że nie warto wydawać pochopnych opinii
    hmm

    > powodzenia Sandra

    Spokojnie, niemam zamiaru jej skrzywdzic, wiec niepotrzebnie sie
    martwisz,ale spoko przed podjeciem jakichkolwiek działam pomyslimy raz
    jeszcze, poniewaz wiem ze moze to pociagnac powazne konsekwencje i osobiscie
    niechce aby ona wyladowała w jakims tam zakładzie......poprostu niechce
    widziec jej posiniaczonej, zapłakanej.. ech zycie

    Pozdrawiam Klient