    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Zadatek?
    Date: Sun, 1 Dec 2002 10:38:03 +0100

    Użytkownik Marcin Debowski <a...@n...net> w wiadomości do grup

    > To niby możnaby spróbować jakoś udowodnić skoro każdy egzemplarz jest
    > rejestrowany,

    egz.tak nie mam tu watpliwości,że przy zakupie jest fakturka z cenami ,vat,
    odprowadzanymi podatkami itp. domniemywam ,że cała dokumentacje jaka powinna
    z tego wynika sklep

    o ile jest wpisana data/godzina pobrania zaliczki i wtedy
    > jeśli na stanie przez okres od pobrania zaliczki do żądania jej zwrotu
    > było więcej egzemplarzy niż pobrano zaliczek, to sprzedawca jest oszustem.

    z uwagi na to,że ludzie tak jak i w tym przypadku sa bezradni a sprzedawca
    straszac prawem jest swiadomy,ze nikomu za takie grosze nie bedzie chcialo
    sie procesowac,wychodzi ze swoim dodatkowym dochodem nielegalnie na plus
    ,nie wierze ,ze jest taki dodatek rejestrowany w jakiej dokumentacji i
    odprowadzany podatek

    > Lecz jesli na stanie było dokładnie tyle egzemplarzy co pobranych
    > zaliczek,

    nie wierze by te zaliczki były odnotowywane...

    oszustem nie jest a opóznienie w sprzedaży można traktować jako
    > stratę części zysków.

    wierzysz w cuda? bo ja nie, bezwzglednie uwazam,ze to jest bystrosc pani
    sprzedajacej...mało tego jestem bardzo ciekawa co powiedzialaby na to
    ochrona konsumenta...

    Sandra