  • Data: 2002-11-17 00:37:58
    Temat: Odp: Odp: Umowa przedwstępna - klasyfikacja
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Walczak <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ar6n52$kvq$...@n...gazeta.pl...
    > Przeczytaj dokładnie, że chodziło mi o komentarze tylko tego wydawnictwa.
    > Zwykle kiedy przedstawiane tam są rozbieżne stanowiska, autor przychyla
    się
    > do jednego i daje na to argumenty.
    >
    > Proszę o odniesienie się do mojego zdania, a nie uszczypliwe i
    niepotrzebne
    > uwagi. (wejdź na irca jak chcesz o bzdurach gadać). pozdr

    Nie gadam o bzdurach i uwaga nie była uszczypliwa (to był zarzut do Twojego
    stanowiska w sprawie komentarzy - o czym zresztą napisałam) - w komentarzach
    nawet tego wydawnictwa są często przytaczane różne stanowiska bez
    przychylania się do jednego (ta praktyka jest też spotykana w komentarzach
    wydawanych przez Wydawnictwo Prawnicze). W takiej sytuacji autor daje Ci
    wybór - tylko tego dotyczyła moja uwaga - odebrałeś ją jak chciałeś twoja
    sprawa. Napisałeś coś co wzbudziło moją ciekawość i stąd mój zarzut - daruj
    sobie więc teksty o irca bo jask narazie to nie przypominam sobie żebym Cię
    kiedykolwiek obraziła. Beata