  • Data: 2003-04-14 21:23:47
    Temat: Odp: Odp: Likwidacja Spółki z o.o.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik marcin <s...@f...id.pl.tonie> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7eq8p$g15$...@a...news.tpi.pl...

    > w jaki sposób? przecież nie zaspokojono wszystkich wierzycieli (nie ma
    > co do tego pewności)

    I co z tego? Od kiedy to uniemozliwia zamkniecie likwidacji?

    > nie zgadzam się drogi imienniku, imho nie da się zlikwidować spółki
    > przed zakończeniem postepowania

    Uwazam, drogi imienniku, ze jestes w bledzie. Nie ma przepisu, ktory
    nakazywalby zaspokoic wszystkich wierzycieli przed zamknieciem likwidacji.
    Co wiecej, istnieja przepisy, ktore expressis verbis dopuszczaja mozliwosc
    zamkniecia likwidacji bez zaspokojenia wszystkich istniejacych badz
    potencjalnych wierzycieli ( np. art. 285 i 287 ksh ). To raz. Dwa - spolka
    wystepuje tu jako wierzyciel ( powod ), wiec niby dlaczego mialaby byc
    zmuszona do prowadzenia procesu do konca?

    W swietle powyzszego podtrzymuje moje zdanie - spolka powinna zostac
    wykreslona a postepowanie umorzone.

    Depi.