  • Data: 2003-08-09 16:14:34
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bh324r$2as$1@news.onet.pl...
    > życia uwalniać się z kompleksów, zahamowań, poczucia winy.
    > Wybacz, ale to co robisz NIE ma nic wspólnego z troską o dziecko, a wręcz
    > przeciwnie - tylko tyranii.

    Powiem tylko jedno - eksperymentuj na swojej 7-13 letniej corce swoje
    wyniesione z domu wspaniale zasady.
    Nie rozgraniczam w swojej ocenie ani szkoly i grupki "szkodliwych" kolesiow,
    ani na wakacjach poznanego "kolegi". Nie tlumie w corce poczucia ze jest
    kobieta, ale wszystko ma swoje granice. Denerwuje mnie twoje "teoretyczne
    podejscie" do tej sprawy bo nie masz zadnego praktycznego doswiadczenia w
    odczuwaniu tego co powinien zrobic rodzic aby dziecko zbyt szybko nie weszlo
    w dorosle zycie a tym bardziej nie leczylo pozniej kompleksow nie z powodu
    "tyranii" - (choc ja nazwalbym to szczera troska) rodzica lecz z powodu
    zmarnowanej szansy bycia szlachetnym wartosciowym i odpowiedzialnym
    czlowiekiem - tylko z powodu "hormonow" czy pierwszej zgubnej milosci. Na
    niektore zeczy trzeba po prostu poczekac a zajac sie w tym czasie cala masa
    innych spraw, zainteresowan, hobby, nauka, niz uganianiem sie za chlopakami
    celem zaimponowania przed kolezankami ktore nierzadko sie chwala ze "juz to
    robily".

    W obecnych czasach nastolatek/tka nie ma zadnych wartosci i celow do jakich
    powinien dazyc a polecenia "starych" najczesciej uwaza za zlo konieczne.
    Wyrocznia dla nich jest moda, pieniadze, brukowe czasopisma dla "dzieci",
    kolezanki/koledzy liczba poderwanych chlopakow na GG i zasada bycia "na
    topie" bo inaczej sie jest "cieniarzem".
    Poczytaj sobie pare blogow i tresci jakie nastolatki tam publikuja - ot caly
    obraz dzisiejszego mlodego pokolenia - o zgrozo !

    Odnosnie korespondencji - nie przyszlo ci do tepej glowy, cze czytanie
    pamietnika corki albo zapiskow gleboko schowanych w zeszycie czasami moze
    sie przyczynic do odizolowania jej od zgubnego towarzystwa ? Niejednokrotnie
    rowiesnicy corki z flaszka w reku i skretami w kieszeni chodza po osiedlu
    udajac macho-doroslych, ktorym wszystko wolno. O ile jestem w stanie,
    izoluje i bede izolowal dziecko przed takim towarzystwem.

    > Ty możesz sobie uważać, że "to jeszcze nie ten wiek", ale natura i rozwój
    dziecka
    > idą swoją drogą. Jak znam takich jak Ty to i za kolejne 5 lat i nawet 10
    będziesz

    Nie wiem co bedzie za 5-10 lat, ale gdybym zastosowal twoje "metody
    wychowawcze" to netrudno sie domyslec.

    > Jak to ktoś powiedział - tacy jak Ty spędzają potem ostatnie lata życia
    > w Domach Starców bo dzieci ich nie chcą, nie kochają, nie mają z takimi
    rodzicami
    > żadnych rzeczywistych bliskich więzi. :(((

    A to juz nie dotyczy watku. Jestem na tyle mlody ze nie czas mi juz myslec o
    domu starcow.
    I jeszcze tak na marginesie : pomijajac wszystkie przedstawuine przeze mnie
    i innych argumenty, zapytam o jedno: jak w swietle twoich przekonan o
    "hormonach" i usprawiedlajacych tym dalszych krokow typu sex w wieku 13-15
    lat, ma ja sie kwestie obyczajowe, moralne i religijne ?

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp