  • Data: 2003-08-09 17:42:10
    Temat: Odp: Nie straszyć rodziców Konwencj? mi tu! :)))
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@4...com..
    .
    > Wszystko ładnie, ale pedofile

    co Ty mi tu z pedofilami wyjeżdżasz ojciec ma problem może wszystko jest ok.
    ale obawia sie o swoje dziecko i słusznie i pisze tylko o tym by nie
    zatracił relacji dzieckiem bo to jest ponad prawem i słusznie można młodego
    przestraszyć ale co kiedy nie zauważymy ,że nasze dziecko nas oszuka i nasze
    straszenie młodego nie przyniesie oczekiwanych efektów ? mimo prawa
    zaczełabym od dziecka by dyplomatycznie dotrzec jak dalece posuneła sie
    sprawa tych młodych ... a jesli to jest jakis zboczeniec to tez miałabym
    rękę na pulsie ale nic na siłe

    Sandra