  • Data: 2002-11-06 20:58:01
    Temat: Odp: Alkoholizm(?) i bezsilno?ć...co robić?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik shadow <x...@x...xx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqb22f$8t6$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Nie wiem czy to NieTaGrupa, napisalem na pl.soc.rodzina jednak nikt nie
    > odpowiedział a sprawa pilna...wiec prosze o wyrozumialosc...
    > Moze ktos mi pomoze jak to rozwiazac prawnie, bo juz nie mam slow na to...

    > prosta droga do grobu. Od razu mowie tez ze rozmowa nic nie daje (bylo,
    > wiele) , szukam ostrych srodków!
    >
    > Jezeli ktos potrafilby mi pomoc, dziekuje....

    Nie wiem czy to co napisze się przyda , wiec należałoby złożyć wniosek o
    takie leczenie do Gminnej komisji rozwiazywania problemów alkoholowych do
    ,której to wezwie sie Pana i podda badaniom specjalistycznym na zależność od
    alkoholu,nastepnie komisja skieruje wniosek do sądu opiekuńczego ,
    oczywiście we wniosku wnioskować o leczenie stacjonarne...
    Po wszczęciu sprawy w sądzie opiekuńczym sąd powoluje biegłych do zbadania
    osoby na okoliczność choroby alkoholowej i wydaje orzeczenie , o leczeniu
    stacjonarnym / czyli zamkniętym / bądź niestacjonarnym w osrodkach leczenia
    uzależnień .
    Orzeczenie takie ma ważność 2 lata i podlega kontroli wykonawczej.

    Można też powyższą sprawę skierować / są to ostrzejsze środki/ bezposrednio
    do prokuratury o znęcanie sie nad rodziną były przypadki ,że takowy osobnik
    został osadzony w ZK a tym samym bardziej miejsce odizolowane od
    rzeczywistości w jakiej obecnie przebywał.

    Sandra