  • Data: 2002-11-07 09:05:26
    Temat: Re: Alkoholizm(?) i bezsilno?ć...co robić?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "shadow"

    > Sytuacja jest taka:
    >
    > Moja Babcia mieszka z 2 synami (wiek: prawie 45 i 35 lat!!!!!!!!!) , jeden
    > ciezko i przewlekle chory a drugi
    > bezrobotny - sytuacja finansowa - dosc kiepska.
    [...]

    > PYTANIE - co mozna zrobic ? Jak PRAWNIE ZMUSIC go do leczenia lub jak
    ZMUSIC
    > go do podjecia
    > pracy ? Moze wyrzucic z domu???
    [...]
    > Jezeli ktos potrafilby mi pomoc, dziekuje....

    Nie spodoba sie Panu ta odpowiedz....
    Jedyne wyjscie to LECZYC SIE...
    Naprawde. wiem to po sobie...

    To nie PAN jest odpowiedzialny za to, co sie dzieje.

    Mozna tez probowac leczyc BABCIE.

    Mialem podobne problemy - o malo nie zwariowalem.
    Chialem koniecznie wyleczyc bliskie mi osoby - skonczylo sie na tym,
    ze zaczeto leczyc mnie (bez pigulek same rozmowwy) - pomoglo.

    Alkoholizm to choroba rodziny - moze sie Pan udac do najblizszej poradni
    z prosba o pomoc w wyleczeniu wujka (a moze ojca ?).
    Zobaczy Pan, ze najpierw postaraja sie Pomoc PANY.

    Pozdrowienia

    Boguslaw