  • Data: 2008-05-28 10:14:45
    Temat: Odnowienie domeny - domeny.pl
    Od: "LRG" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Rok temu wykupiłem pewną domenę w firmie Domeny.pl
    Do wyboru były opcje kupienia za iles groszy razem z serwerem
    lub za kilka zł bez serwera. Poniewaz serwer mam, kupiłem
    tą w droższej wersji. Zapłaciłem, dostałem fakturę.
    Minął rok. Domeny nie "przedlużałem", zadzwonili z tej firmy
    z pytaniem czy przedluzam i powiedzialem im, ze nie.
    Po kilku dniach przyszło wezwanie do zapłaty na ponad
    140zl tytułem faktury proforma xxxx.
    W bok powiedzieli, ze zakup byl jednoczesnie zawarciem
    umowy na 3 lata i MUSZĘ tą domenę odnawiać albo
    zapłacę karę. Jak na razie straszą krajowym rejstrem długów
    i oddaniem sprawy do sądu.
    Co robic?

    P.K.