eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika › Odmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika
  • Data: 2007-07-28 18:57:51
    Temat: Odmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Google nie pomogły więc zapytam.

    Zdarzyło mi się ostatnio że postanowiłem wystosować pismo do Firmy A oraz B:
    - w miejscu prowadzenia działalności (sklep) pracownik odmówił potwierdzenia
    przyjęcia pisma na kopii. Tłumaczył się tym że 'nie ma kierownika a on nie ma
    takich uprawnień'
    - wypełniając formularz w BOKu (Biuro Obsługi Klienta) wypełniłem jedno z pól w
    sposób który zdaniem pracownika nie był poprawny (moim był zgodnie z opisem
    formularza). Pracownik odmówił przyjęcia formularza jak i potwierdzenia odmowy
    jego przyjęcia. W moim przekonaniu przekonaniu normalna droga to przyjęcie
    formularza wniosku i potem jego odrzucenie przez Firmę z podaniem przyczyny.

    Czy obowiązek przyjęcia pisma przez Firmę / jej pracownika jest w jakikolwiek
    sposób unormowane prawnie ?
    O ile pamiętam istniał jakiś przepis KC mówiący że osoba znajdująca się w
    siedzibie/ miejscu prowadzenia działalności Firmy jest władna do jej
    reprezentacji czy jakoś tak (to do przypadku #1), nie mogę jednak teraz tego się
    doszukać.

    TomekD


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1