eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika › Re: Odmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika
  • Data: 2007-07-28 20:57:11
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia przyjęcia / odrzucenia pisma przez firmę / jej pracownika
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28.07.2007 TomekD <t...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Czy obowiązek przyjęcia pisma przez Firmę / jej pracownika jest w jakikolwiek
    > sposób unormowane prawnie ?

    Nie. Generalnie to jeśli jesteś w stanie udowodnić, że osoba mogła się
    zapoznać, to znaczy, że się zapoznała. W praktyce musiałbyś mieć świadka,
    który widział, że położyłeś to komuś na biurku i to najlepiej w obecności
    tej osoby. Dlatego najwygodniej wysłać poleconym za potwierdzeniem odbioru,
    to doskonały dowód. Dla absolutnej pewności można pismo pozaginać w formie
    koperty, zaadresować i w taki sposób wysłać, wtedy odpada (dość
    wyolbrzymiany podobno) 'problem białej kartki'.

    (bo ja np. nikomu nic nie podpisuję. Nie chcę, żeby potem się okazało, że
    gdzieś z treści wynikało, że się na coś zgodziłem czy coś w ten deseń. Jak
    ktoś chce mnie o czymś powiadomić na piśmie - niech powiadamia. Jak chce
    mieć dowód, ze powiadomił - sorry, musi wysłać poleconym, ja mu nigdzie się
    podpisywał nie będę.)
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1