  • Data: 2004-05-12 11:48:38
    Temat: Obniżenie czynszu
    Od: Monika<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy może ktoś na grupie zinterpretować mi zapis kodeksu cywilnego
    664 par.1, co to znaczy może żądać obniżenia czynszu za czas trwania
    wad lokalu np uzytkowego,czy najemca może sam obniżyć czynsz, do
    czasu usunięcia wady, jeżeli wynajmujący od zgłoszenia wady nie
    usunął .Czy muszę wystąpić na drogę sądową ,o obniżenie
    czynszu.Zadawałam to pytanie już kilkakrotnie i nikt mi nie
    odpowiedział. Proszę o odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info