eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniewazenie uczniow przez dyrektora szkoly. Powiedzmy, ze czysto teoretyczne rozwazania › OT - polszczyzna (było: Zniewazenie uczniow (...) czysto teoretyczne)
  • Data: 2008-09-19 09:37:26
    Temat: OT - polszczyzna (było: Zniewazenie uczniow (...) czysto teoretyczne)
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał
    w wiadomości news:gavlkl$kq2$4@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Znajac realia 95% polskich szkol to pan dyrektor mial spora racje.

    Przez ten imiesłów na początku i brak jakiegoś czasownika nie mogę
    się połapać, kogo masz tu na myśli: oznajmiasz nam, że Ty sam
    NAUCZAŁEŚ LUB UCZYŁEŚ SIĘ W NIEMAL WSZYSTKICH polskich szkołach
    (dokładniej: z pominięciem co dwudziestej z nich) za czym znasz
    ich realia, czy też sugerujesz że ów dyrektor pracował wszędzie
    (i stąd zna realia 95% polskich szkół)...?

    I co to jest "spora racja"?
    Która jest "sporsza" -- "spora racja" czy sama "racja"?

    Maciek