eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZagubiona karta gwarancyjna[OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!novia!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting
    .com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neost
    rada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 20 Jun 2010 15:58:18 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT]Re: Zagubiona karta gwarancyjna
    References: <o...@p...opteris.pl> <hvj9ti$rgn$1@news.onet.pl>
    <1w77hdxbnaatl.1i6w5vlirdw1a$.dlg@40tude.net> <hvkqhs$716$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <hvkqhs$716$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4c1e1e65$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.21.113.26
    X-Trace: 1277042278 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2593 83.21.113.26:58461
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:643289
    [ ukryj nagłówki ]

    (20.06.2010 12:29), Konrad wrote:
    >
    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > news:1w77hdxbnaatl.1i6w5vlirdw1a$.dlg@40tude.net...
    >> Dnia Sat, 19 Jun 2010 22:39:16 +0200, MZ napisał(a):
    >>
    >>> Następnym razem kup jednak laptopa: IBM, Dell, Fujitsu-Simens.
    >>
    >> Kupuje się laptop, nie laptopa, a sugerowanie zakupu F-S wzbudza pusty
    >> śmiech.
    >>
    >> Jurajski, skoro sam HP na swojej stronie podaje, że masz gwarancję, to
    >> dzwoń po kuriera, żeby brał laptop do serwisu.
    >
    > Bez prawidłowo wypełnionego papierka może nawet nie próbować. HP robi
    > nawet problemy kiedy jakaś cyfra jest nieczytelna. I zresztą ma do tego
    > pełne prawo.

    To ja się podepnę - kupiłem HP w hurtowni, więc mam kartę gwarancyjną
    niewypełnioną.

    Na razie wszystko działa ok, ale jakby coś było nie tak - to co
    powinienem z tą kartą robić? Sam sobie wypełnić, wpisując siebie w pola
    sprzedawca i kupujący? Czy co?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1