    From: Marja <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OC w hestii
    Date: Tue, 14 Feb 2006 08:22:37 +0100

    Witam!

    mam taka przygode. dzis mija 31 dni od momentu zakupu przeze mnie auta.
    prawie miesiac temu wyslalem do porzedniego ubezpieczyciela (Hestia) ze
    dziekuje za ich uslugi (potwierdzenie wyslania pisma mam). Wczoraj po
    powrocie z pracy otworzylem poczte i znalalzme od nich pismo, ze
    najpozniej do 31dni po zakupie auta (DZIS !) musze im dostarczyc takie
    wypowiedzenie ale na ICH blankiecie.

    uwazam ze to chwyt ponizej pasa i naciaganie klienta. jesli moge procis o
    opinie - czy moje wypowiedzenie pisane "recznie" a nie na blankiecie jest
    wiazace?