    From: "J.A." <...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: OC sprzedanego samochodu
    Date: Thu, 20 Nov 2008 19:18:09 +0100

    Witam,
    Firma ubezpieczeniowa domaga się ode mnie, żebym dostarczył jej
    umowę kupna/sprzedaży samochodu, którego pozbyłem się rok temu.
    Samochód miał polisę w tej firmie wystawioną na poprzedniego
    właściciela, widocznie po sprzedaży przepisali ją na mnie.
    Ale ja opłaciłem polisę u innego ubezpieczyciela. W tej firmie
    nigdy niczego nie podpisywałem. Przedłużyli polisę poprzedniego
    właściciela, ale już na moje nazwisko. Czy mieli do prawo do
    zmiany nazwiska na polisie mimo, że nie było na niej mojego
    podpisu?

    Teraz się domagają, żebym jechał dwieście kilometrów, aby im tę
    umowę pokazać. Podejrzewam, że chcą mi podliczyć, że nie płaciłem
    u nich składek i wyciągnąć pieniądze.
    Mają do tego prawo, czy nie? Mam tracić czas i pieniądze na
    bzdury, czy istnieje jakieś poważne zagrożenie jeśli im tego nie
    dostarczę?
    Pisałem im już, że nie jestem właścicielem samochodu. W Urzędzie
    Komunikacji mogą sobie sprawdzić, jak nie wierzą. Ale im to nie
    wystarcza.

    J.A.