  • Data: 2008-12-02 21:34:53
    Temat: Notariusz wymaga zaswiadczenia z WM - czy slusznie?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czolem

    Planuje zbyc miejsce postojowe w hali garazowej (w formie udzialu w
    nieruchomosci ze wskazaniem na miejsce). Notariusz zazyczyl sobie odpisu
    z KW oraz oswiadczenia Wspolnoty Mieszkaniowej, ze nie ma ona nic
    przeciwko. Czy ma prawo tego wymagac? Jak Wspolnota podejmie temat, to
    moga kazac mi czekac do najblizszego zebrania i przeprowadza glosowanie,
    albo co gorsza kaza latac po mieszkaniach i zbierac jakies podpisy.

    Nabywca tez jest czlonkiem tej samej WM, ale to chyba nieistotne.

    Czy faktycznie moje prawo do dysponowania tym udzialem jest ograniczone
    widzimisie Wspolnoty?

    Pozdrawiam
    Wieslaw