  • Data: 2011-04-29 07:34:33
    Temat: Nikt nie odpowie za śmierć starszej pani
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nikt-nie-odpo
    wie-za-smierc-starszej-pani,wid,13362343,wiadomosc_p
    rasa.html

    w skrócie:

    - syn trafia do szpitala po wypadku,
    - prosi o zajęcie się w jego domu 89-letnią mamą
    - policja nic nie robi
    - mama umiera
    - prokurator umarza sprawę

    "policja tłumaczyła, że nie było podstaw, aby np. wyważyć drzwi we
    wskazanym mieszkaniu."

    "- Policja nie ma obowiązku podejmowania działań w takiej sytuacji, jaka
    miała miejsce w tym przypadku. Nie ma przepisów, które by wprost
    wymagały tego od policji - tłumaczy rzeczniczka stołecznej prokuratury."

    Czy teraz jak nie pomogę na ulicy umierającemu człowiekowi po wypadku,
    to też się tak mogę tłumaczyć i mogę liczyć na krycie mnie przez
    prokuraturę?

    --
    Liwiusz