eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezrealizowane zamówienie › Niezrealizowane zamówienie
  • Data: 2009-11-26 13:07:22
    Temat: Niezrealizowane zamówienie
    Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jakiś czas temu wszedłem na stronę nokia.club.pl i złożyłem za pomocą
    płatnosci SMS zamówienie na dwie usługi. Okazało się jednak, że firma
    obsługująca płatnosci PayU juz nie współpracuje z w.w. stroną, w związku z
    czym usługa nie może być zrealizowana. Tak czy owak straciłem swoje 20 zl i
    dostałem odpowiedź od PayU że mogą mi zoferować inną usługę w zamian o
    wartości 20 zł. Tyle tylkom, że nie jestem na dzień dzisiejszy
    zainteresowany żadną z ich usług, bo na zamówienie w sklepie internetowym 20
    zł to trochę za mało, a e-booków mam pod dostatkiem. W związku z tym czy i
    na jakiej podstawie mogę się domagać od Payu zwrotu kosztów i gdzie się w
    tej sprawie zwrócić? Równocześnie komu zgłosić stronę teoretycznie w moim
    mniemaniu dokonującą nadużyć i wprowadzając klienta w błąd. Zwłaszcza, że
    takich klientów (któzy jednak nie mają ochoty dzwonić po urzędach, pisać
    setek interperacji, etc.) może być w internecie więcej, a autor strony może
    na tym skorzystać.

    Pozdrawiam, M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1