-
1. Data: 2009-11-26 13:07:22
Temat: Niezrealizowane zamówienie
Od: "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com>
Jakiś czas temu wszedłem na stronę nokia.club.pl i złożyłem za pomocą
płatnosci SMS zamówienie na dwie usługi. Okazało się jednak, że firma
obsługująca płatnosci PayU juz nie współpracuje z w.w. stroną, w związku z
czym usługa nie może być zrealizowana. Tak czy owak straciłem swoje 20 zl i
dostałem odpowiedź od PayU że mogą mi zoferować inną usługę w zamian o
wartości 20 zł. Tyle tylkom, że nie jestem na dzień dzisiejszy
zainteresowany żadną z ich usług, bo na zamówienie w sklepie internetowym 20
zł to trochę za mało, a e-booków mam pod dostatkiem. W związku z tym czy i
na jakiej podstawie mogę się domagać od Payu zwrotu kosztów i gdzie się w
tej sprawie zwrócić? Równocześnie komu zgłosić stronę teoretycznie w moim
mniemaniu dokonującą nadużyć i wprowadzając klienta w błąd. Zwłaszcza, że
takich klientów (któzy jednak nie mają ochoty dzwonić po urzędach, pisać
setek interperacji, etc.) może być w internecie więcej, a autor strony może
na tym skorzystać.
Pozdrawiam, M.