eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną › Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: live_evil <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
    Date: Wed, 19 Aug 2009 15:36:17 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <h6gv4k$ici$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc-212-191-87-58.p.lodz.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1250688980 18834 212.191.87.58 (19 Aug 2009 13:36:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Aug 2009 13:36:20 +0000 (UTC)
    X-User: usame
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (X11/20090731)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:603354
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Zakupiłem wentylator w znanej sieci handlowej, wentylator jak się
    okazało nie działał, więc zwróciłem sprzedawcy z żadaniem zwrotu
    gotówki. Oddałem za pokwitowaniem cały komplet, tj wetylator, kartę
    gwarancyjną z instrukcją obsługi oraz paragonem. Po 13 dniach otrzymałem
    listem poleconym prośbę o dostarczenie karty gwarancyjnej, ponieważ jest
    to niezbędne do zwrotu gotówki.
    Poszedłem wyjaśnić sytuację, sprzedawca upiera się, że nie dostał karty
    gwarancyjnej i odmawia zwrotu gotówki. Sprzedawca po prostu zgubił kartę
    gwarancyjną.
    Jak z tego wybrnąć?

    --
    live_evil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1