eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną › Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
  • Data: 2009-08-19 13:36:17
    Temat: Niezgodność towaru z umową - sprzedawca zgubił kartę gwarancyjną
    Od: live_evil <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zakupiłem wentylator w znanej sieci handlowej, wentylator jak się
    okazało nie działał, więc zwróciłem sprzedawcy z żadaniem zwrotu
    gotówki. Oddałem za pokwitowaniem cały komplet, tj wetylator, kartę
    gwarancyjną z instrukcją obsługi oraz paragonem. Po 13 dniach otrzymałem
    listem poleconym prośbę o dostarczenie karty gwarancyjnej, ponieważ jest
    to niezbędne do zwrotu gotówki.
    Poszedłem wyjaśnić sytuację, sprzedawca upiera się, że nie dostał karty
    gwarancyjnej i odmawia zwrotu gotówki. Sprzedawca po prostu zgubił kartę
    gwarancyjną.
    Jak z tego wybrnąć?

    --
    live_evil