  • Data: 2007-07-22 11:26:58
    Temat: Niezachowanie bezpiecznej odległości...
    Od: "Bart" <p...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    Jadący przede mną samochód wpada w poślizg, staje w poprzek drogi.
    Ja nie mogąc wyhamować, mam do wyboru:
    1.czołowe zderzenie z jadącym z przeciwka,
    2.uderzenie rowerzysty jadącego prawym poboczem,
    3.uderzenie w bok pojazdu będącego w poślizgu.
    Wybieram trzeci (najbezpieczniejszy) wariant.
    Policja przybyła na miejsce proponuje mi mandat za niezachowanie bezpiecznej
    odległości od pojazdu poprzedzającego.
    Ja nie przyjmuję mandatu bo uważam, że na sprawę trzeba spojrzeć "w
    kontekście" -jadący przede mną stworzył zagrożenie.

    Co Szanowni Grupowicze na to..? Mam szanse na uniewinnienie? a może na
    współwinę (wtedy moje ubezpieczenie OC nie byłoby ruszane)

    Bart.