  • 1. Data: 2002-11-13 16:44:33
    Temat: Nieucziwy adwokat!
    Od: "philly" <s...@a...net>

    Witam Grupowiczów!

    Mam problem z nieuczciwym adwokatem. Od pewnego czasu obsługiwał moją firmę,
    a niedawno okazało się, że był oszustem i obecnie siedzi w areszcie.
    Niestety jest w posiadaniu wszystkich dokumentów dotyczących kwestii
    prawnych w mojej firmie, prowadził kilka moich spraw sądowych ale nie wiem
    nawet czy składał jakiekolwiek pisma do sądów. Jakie kroki można podjąć aby
    odzyskać tę dokumentację?

    Sprawa druga. Na skutek niestwiennictwa owego adwokata w sądzie, sąd wydał
    przeciwko mojej firmie wyrok zaoczny, który się uprawomocnił. Czy istnieje
    jakakolwiek możliwość wzruszenia tego wyroku (np. z powodu niemożności
    obrony strony pozwanej)?

    Moja sytuacja jest dramatyczna. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Kacper Sampławski

  • 2. Data: 2002-11-13 17:58:14
    Temat: Odp: Nieucziwy adwokat!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik philly <s...@a...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqtvhb$jnk$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > nawet czy składał jakiekolwiek pisma do sądów. Jakie kroki można podjąć

    pewnie miał kancelarie? w sądzie można uzyskać wszystko co jest zawarte w
    aktach sprawy,znajac sygn. akt jest możliwość otrzymania zawartych w nich
    kart...

> [...]
    > przeciwko mojej firmie wyrok zaoczny, który się uprawomocnił. Czy istnieje
    > jakakolwiek możliwość wzruszenia tego wyroku (np. z powodu niemożności

    jesli sa dowody,że nie zawiniłeś w tej kwestii, można spróbować złożyć
    wniosek " o przywrócenie terminu do złożenia sprzeciwu" z jednoczesnym
    sporządzonym "sprzeciwem"

    Sandra