    From: "philly" <s...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieucziwy adwokat!
    Date: Wed, 13 Nov 2002 17:44:33 +0100

    Witam Grupowiczów!

    Mam problem z nieuczciwym adwokatem. Od pewnego czasu obsługiwał moją firmę,
    a niedawno okazało się, że był oszustem i obecnie siedzi w areszcie.
    Niestety jest w posiadaniu wszystkich dokumentów dotyczących kwestii
    prawnych w mojej firmie, prowadził kilka moich spraw sądowych ale nie wiem
    nawet czy składał jakiekolwiek pisma do sądów. Jakie kroki można podjąć aby
    odzyskać tę dokumentację?

    Sprawa druga. Na skutek niestwiennictwa owego adwokata w sądzie, sąd wydał
    przeciwko mojej firmie wyrok zaoczny, który się uprawomocnił. Czy istnieje
    jakakolwiek możliwość wzruszenia tego wyroku (np. z powodu niemożności
    obrony strony pozwanej)?

    Moja sytuacja jest dramatyczna. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam
    Kacper Sampławski