  • 1. Data: 2002-11-13 14:20:32
    Temat: Eksmisja lokatorów
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Moja rodzina ma małą kamienicę, i
    na piętrze ma lokatora który ma pokój z kuchnią i nie chce się wyprowadzić
    (pomimo że jego syn ma dwie inne kamienice w miescie)

    Słyszałem że można eksmitować lokatora jeśli wskaże mu się lokal zastępczy

    A rodzina ma nieużywany domek na wsi (2 km od obecnego miejsca zamieszkania)
    i sugerowałem że mogą go wskazać jako nowe lokum żeby opuscił obecny lokal
    (wiem że go nie przyjmie bo jak już będzie musiał wyjść to pójdzie do syna)

    czy tak można zrobić? ktoś powiedział ze musze mu 3 lokalizacje do
    przesiedlenia pokazać.
    w mieście nie ma możliwości lokalowych zeby go na gminne lokum przeniesc

    A tak nie można zacząć remontu piętra bo to "ostatni mohikanin" który je
    zajmuje

    Sugerowałem podniesienie opłat ale to i tak podobno są symboliczne kwoty

    POzdrawiam,

    Waldi