  • 1. Data: 2002-11-13 17:59:58
    Temat: Zaginiecie telefonu.....
    Od: "Heniek" <j...@o...asdksa>

    Witam.
    Mam pewien problem z Idea: 11.10.02 kupilem w Idei Optimie Panasonica GD96.
    Okazalo sie, ze telefon ma stara wersje oprogramowania i nie dziala gprs.
    15.10. oddalem telefon do salonu firmowego w Opolu. Jak wiadomo na "naprawe"
    maja 2 tygodnie robocze. Gdy minely te 2 tygodnie robocze (byly to realnie 3
    tygodnie) zadzwonilem do salonu z pytaniem co z moim telefonem. A oto, co
    uslyszalem: telefon zaginal!!! Paczka, ktora przyszla z serwisu Panasonca do
    salonu Idei byla pusta!!! Zapytalem: co teraz? Pani z salonu mi powiedziala,
    ze jesli telefon sie nie znajdzie, to 8.11 dostane nowy telefon. Dostalem
    telefon zastepczy (Mitsubishi Trium). Dzis mamy 12.11.02 r., a ja nie mam
    swojego telefonu. W salonie tez nie wiedza kiedy bede mial swoj/nowy
    telefon. Czekaja na wyjasnienie sprawy z kurierem.
    Bardzo mi zalezy na gprs'ie. Ponad miesiac temu kupilem telefon i od tego
    czasu nie mialem okazji skorzystac z tego cuda :(. Czy ktos moze spotkal sie
    z takim problemem??? Co moge w takiej sytuacji zrobic? Moze jakas Inspekcja
    Handlowa czy jakis Urzad ds. Konsumentow? Nie wiem. Pomozcie!!!
    Z gory dzieki za pomoc :).
    PS. na pl.misc.telefonia.gsm jest tez jest ten post i pare odpowiedzi do
    niego.

    PZDR

    Heniek