  • 1. Data: 2002-11-13 14:47:16
    Temat: Odszkodowanie z OC
    Od: "Maciek" <m...@g...co.uk>

    czy ktos sie orientuje ile towarzystwa ubezpieczeniowe placa za 1%
    uszczerbku na zdrowiu z tytulu odszkodowania OC sprawcy?

    pozdrawiam
    Maciek
    GG 1179023
    m...@g...co.uk
    **************************

  • 2. Data: 2002-11-15 05:09:51
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC
    Od: "Maciek" <m...@g...co.uk>

    naprawde nikt sie nie orientuje ile za takie cos placa ubezpieczalnie???
    prosze pomozcie bo bardzo mi na tym zalezy...
    jesli nie wiecie to moze jakis adres internetowy???
    pozdrawiam
    Maciek
    GG 1179023
    m...@g...co.uk

  • 3. Data: 2002-11-21 19:59:02
    Od: m...@p...onet.pl

    > czy ktos sie orientuje ile towarzystwa ubezpieczeniowe placa za 1%
    > uszczerbku na zdrowiu z tytulu odszkodowania OC sprawcy?

> [...]

    Muszę Cię zmartwić, z tego co wiem mało która "ubezpieczalnia" płaci za 1%.
    Zaczynają wypłacać od 3%, robi tak np. PZU.
    Pozdrawiam
    Ola