  • Data: 2009-04-18 16:54:55
    Temat: Nieuczciwy wykonawca
    Od: c...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W skrócie:
    Zapłaciłem 1300zł zaliczki człowiekowi, który twierdził, że zbuduje
    dla mnie wzmacniacze gitarowe. Przez około rok czasu z różnych powodów
    przekładał terminy wykonania. Po żądaniu zwrotu zaliczki podał bliski
    termin, którego znowu nie dotrzymał.

    Posiadam dowód bankowy przelewu, archiwum korespondencji
    elektronicznej i kopię strony internetowej wraz z cennikiem, na której
    ten człowiek się ogłasza. Znam ostatni adres zamieszkania, gdyż
    wysyłałem tam elementy do wzmacniacza niedostępne w Polsce.

    Byłem na Policji gdzie od razu skierowano mnie do sądu w celu
    założenia sprawy cywilnej. Nie zdążyłem tego zrobić - musiałem
    wyjechać z kraju. Chciałbym się dobrze przygotować aby załatwić jak
    najwięcej podczas mojego kolejnego pobytu w Polsce, dlatego prosiłbym
    o jakąś instrukcję postępowania (nigdy wcześniej nie byłem w sądzie).

    Jak oceniacie szanse odzyskania pieniędzy?

    Dzięki i pozdrawiam