  • Data: 2009-04-20 12:56:28
    Temat: Re: Nieuczciwy wykonawca
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapłaciłem 1300zł zaliczki człowiekowi .....

    Byłem w podobnej sytuacji. Zaliczkowałem badanie zarowania gniazdek
    elektrykom. Po kilkakrotnych przypomnieniach i po upływie sporego czasu
    straciłem cierpliwość i poszedłem na policję.

    Tam chcieli mnie trochę jakby zbyć i proponowali, żebym w sądzie sprawę
    cywilną zakładał.
    Ja tymczasem złożyłem doniesienie o popełnieniu przestępstwa - wyludzenie
    (chodziło o 300,-)
    Policja sporządziła jekieś dokumenty, cośtam podpisałem, potem trochę
    upłynęło czasu i negle elektrycy się sami zgłosili, żeby usługę wykonać.
    Już sobie te gniazdka przebadałem, no to oni oddali kasę i flaszkę, żeby ich
    szefowi nie mówić, bo wylecą z roboty.

    No mi sie udało tak.

    Mariusz