eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić?? › Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
  • Data: 2003-01-26 05:55:23
    Temat: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam,
    sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
    otwarty w okolicy- mozna powiedziec monopolista. Kupując co kolwiek musze
    zawsze dokładnie sprawdzać aby nie byc oszukanym a mimo to jestem :-(.
    Ekspedjentka tłumacząc rożnice cenowe potrafi powiedzieć np:'Cena na produkcie
    jest nieaktualna, mam aktualną przy kasie' na pytanie dlaczego nie jest
    zmieniona przy produkcie odpowiedz: bo nie mam czasu.
    O paragon trzeba prosić zawsze aby został wydany, ale i tak z niego nic nie
    wynika, ogólnikowe pozycje bez podania marki np. chleb, papierosy itd.
    Mam inne zastrzeżenia ale nie będę się juz ...
    Moje pytanie gdzie to można zgłosić? Co mozna z tym zrobić? Kilkanaście razy
    zwracałem uwagę na obsługę szefowi tego sklepu bez rezultatu.
    Pozdrawiam

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1