eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny sprzedawca Allegro › Nierzetelny sprzedawca Allegro
  • Data: 2011-05-31 09:10:51
    Temat: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Od: K_D_K <n...@i...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna
    gwarancja 6 ms. w kwietniu odeslalem go na gwarancje poniewaz okazalo
    sie ze nie dziala prawidłowo. 5 maja dostalem maila ze sprzet jest w
    serwisie i reklamacja potrwa do 2 tyg. Do tego czasu zero odp. Na nr w
    aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego
    komentarza?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1