eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNierzetelny sprzedawca AllegroNierzetelny sprzedawca Allegro
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: K_D_K <n...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nierzetelny sprzedawca Allegro
    Date: Tue, 31 May 2011 11:10:51 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 7
    Message-ID: <is2baq$j71$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 093105113218.siedlce.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1306833050 19681 93.105.113.218 (31 May 2011 09:10:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 May 2011 09:10:50 +0000 (UTC)
    X-User: dzikbagienny
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.10
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:679032
    [ ukryj nagłówki ]

    W lutym zakupilem uzywany sprzet sieciowy na ktory byla pisemna
    gwarancja 6 ms. w kwietniu odeslalem go na gwarancje poniewaz okazalo
    sie ze nie dziala prawidłowo. 5 maja dostalem maila ze sprzet jest w
    serwisie i reklamacja potrwa do 2 tyg. Do tego czasu zero odp. Na nr w
    aukcji nie moge sie dodzwonic. Na maile nie odpowiada mimo ze widac ze
    loguje sie w serwisie. Co mozna takiemu zrobic oprocz negatywnego
    komentarza?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1