  • 11. Data: 2010-03-27 20:38:37
    Temat: Re: Nieprawdziwe dane osobowe w CV
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    spp pisze:

    > Pytanie wzięło się chyba po przeczytaniu wiadomości o ukaraniu jakiejś
    > angielskiej pracownicy za podanie w CV fałszywych danych (o wykształceniu).
    > Wygląda na to, że u nich takie CV stanowi bardziej formalne oświadczenie
    > niż jedynie wypracowanie science fiction jak u nas. :(

    Ale to zupełnie inny przypadek - ona podała fałszywe dane o
    kwalifikacjach, wprowadziła pracodawcę w błąd i doprowadziła do
    niekorzystnego rozporządzenia przez niego mieniem w celu uzyskania
    korzyści majątkowej. Oszustwo jak w pysk dał.

  • 12. Data: 2010-03-27 20:43:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mem pisze:

    > Powiedzmy inne nazwisko i nieistniejacy adres zamieszkania.
    > Dodatkowo zakladam, ze to CV nie jest kierowane do instucji administracji
    > publicznej.

    Nadal mało konkretnie. Brakuje celu.

    Żeby do było oszustwo, to musiałby mieć z tego korzyść majątkową kosztem
    oszukanego.

    Wykroczenie z paragrafu za złośliwe niepokojenie? Też niezbyt.

    Póki nie okazał fałszywych dokumentów - nie ma się do czego przyczepić.

    A dlaczego ktoś chce go teraz za to ścigać, hmm?

  • 13. Data: 2010-03-28 09:26:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Mar, 22:38, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > niekorzystnego rozporządzenia przez niego mieniem w celu uzyskania
    > korzyści majątkowej. Oszustwo jak w pysk dał.

    nawet nie do konca to - dziennikarze zawsze cos przekreca

    przedewszystkim przedstawila nowemu praodawcy opinie od starego i
    dokument zwolnienia ze sluzby, ktore sfalszowala

    kwestia klamania w samym CV to juz drugi plan