  • 1. Data: 2010-03-27 16:51:50
    Temat: Nieprawdziwe dane osobowe w CV
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    Witam,

    Czy jest jakis paragraf na podawanie nieprawdziwych danych osobowych w CV?
    (zakladam, ze nie ma to na celu ,,podszycie sie" pod jakas osobe)

    Pozdrawiam,
    Mem

  • 2. Data: 2010-03-27 16:56:17
    Temat: Re: Nieprawdziwe dane osobowe w CV
    Od: Arek <a...@e...net>

    Mem pisze:
    > Czy jest jakis paragraf na podawanie nieprawdziwych danych osobowych w CV?
    > (zakladam, ze nie ma to na celu ,,podszycie sie" pod jakas osobe)

    Na wszystko jest paragraf.
    Nawet jak nie ma to u nas jest o czym boleśnie - z głośniejszych spraw -
    przekonał się Lepper i spółka.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-03-27 17:38:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mem pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakis paragraf na podawanie nieprawdziwych danych osobowych w CV?
    > (zakladam, ze nie ma to na celu ,,podszycie sie" pod jakas osobe)

    A konkretnie?

  • 4. Data: 2010-03-27 18:53:31
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    > A konkretnie?

    Powiedzmy inne nazwisko i nieistniejacy adres zamieszkania.
    Dodatkowo zakladam, ze to CV nie jest kierowane do instucji administracji
    publicznej.

  • 5. Data: 2010-03-27 19:03:43
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-27 19:53, Użytkownik Mem napisał:

    > Powiedzmy inne nazwisko i nieistniejacy adres zamieszkania.
    > Dodatkowo zakladam, ze to CV nie jest kierowane do instucji administracji
    > publicznej.

    Skoro nie znasz prawdziwego nazwiska i adresu to kogo chcesz karać ?
    Zastanowił bym się najpierw w jakim celu ktoś robi coś takiego.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-03-27 19:40:08
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message

    > Skoro nie znasz prawdziwego nazwiska i adresu to kogo chcesz karać ?
    Mozna zawsze zadzwonic i go zaprosic.

    > Zastanowił bym się najpierw w jakim celu ktoś robi coś takiego.
    Np. moze byc przewrazliwiony na punkcie ,,przetwarzania" swoich danych
    osobowych.

  • 7. Data: 2010-03-27 19:57:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mem" <m...@n...neostrada.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Np. moze byc przewrazliwiony na punkcie ,,przetwarzania" swoich danych
    > osobowych.

    Ale, żeby podpisać znim umowę to przecież musisz znać dane. :)

  • 8. Data: 2010-03-27 20:15:40
    Od: "Mem" <m...@n...neostrada.pl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Ale, żeby podpisać znim umowę to przecież musisz znać dane. :)

    Chodzilo mi o ,,przetwarzanie" danych na etapie procesu rekrutacyjnego.
    ,,Grozba" podpisania umowy jest malo prawdopodobna, ale mozliwa.

  • 9. Data: 2010-03-27 20:26:25
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-27 21:15, Użytkownik Mem napisał:

    > Chodzilo mi o ,,przetwarzanie" danych na etapie procesu rekrutacyjnego.
    > ,,Grozba" podpisania umowy jest malo prawdopodobna, ale mozliwa.

    Dziwne zachowanie.
    Jeśli ktoś szuka pracy to nie zaryzykuje zostawienia/wysłania CV
    z innym nazwiskiem. Jeśli na podstawie CV uznam że Kowalski nadaje
    sie do pracy, Kowalskiego zaproszę na rozmowę i okaże się naprawdę
    to on nazywa się Wiśniewski to pracy nie dostanie. Nie będę sprawdzał
    z jakiego powodu tak zrobił ale oszustów czy kombinatorów nie chcę.

    Bardziej podejrzewam że jakiś "sprytny biznesmen" pozyskuje dane
    osobowe szukających pracy w celach handlowych, ogłaszając że szuka
    pracownika i zapraszając do nadsyłania CV. Ktoś specjalnie
    podaje takie dane i jak zadzwoni do niego firma xxxx z ofertą
    rewelacyjnej pracy i spyta czy pan Kowalski to będzie wiadomo
    od kogo dane osobowe dostali.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-03-27 20:33:18
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-27 21:26, RadoslawF pisze:

    > Dziwne zachowanie.
    Pytanie wzięło się chyba po przeczytaniu wiadomości o ukaraniu jakiejś
    angielskiej pracownicy za podanie w CV fałszywych danych (o wykształceniu).
    Wygląda na to, że u nich takie CV stanowi bardziej formalne oświadczenie
    niż jedynie wypracowanie science fiction jak u nas. :(

    --
    SPP