  • 1. Data: 2010-03-27 07:47:20
    Temat: Re: Utrata prawa jazdy przez pijanego rowerzyste
    Od: "n...@g...pl" <m...@p...fm>

    Ok dzieki za info.
    Powyzej ponownie wyslalem ą wiadomośc wyedytowaną czytelniej.
    Anulowałem, ale widocznie zzdązyles pobrać i odpowiedziec - wątki sie
    zdublowały.
    Sory za balagan.

  • 2. Data: 2010-03-27 09:12:01
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    n...@g...pl pisze:
> [...]
    > Powyzej ponownie wyslalem ą wiadomośc wyedytowaną czytelniej.
    > Anulowałem, ale widocznie zzdązyles pobrać i odpowiedziec - wątki sie

    Innej drogi w tym ciezkim przypadku nie ma zejdz na ziemie i zapomnij o
    bredniach ze zmiana prawa i trybunalem konstytucyjnym.

    Sam widzisz jakie jest u nas prawo procesy pokazowa zeby tylko kogos
    udupic Rywin i Lepper to zywe tego przyklady.