  • Data: 2007-01-14 05:23:52
    Temat: Nieoznakowany radiowóz
    Od: Tommy <n...@n...domain.la> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam taki mały problemik, dziś jechałem sobie po drodze szybkiego ruchu
    dosyć szybko, nie wiem dokładnie ile ale na 100% przekroczyłem prędkość
    solidnie. Jak dojechałem do domu (miałem może jeszcze minutę
    drogi) usłyszałem że razem zemną lub koło mnie na drodze był
    nieoznakowany radiowóz który oczywiście mnie nie dogonił ani tym
    bardziej nie zatrzymał. Po kolejnej minucie usłyszałem przez radio że
    owy radiów wóz złapał już kogoś innego ale ja jestem ciekawy czy w
    takim wypadku jeżeli by zmierzyli mi prędkość mogą mi wysłać mandacik
    do domu ?

    Spotkałem się już z opinią że taki patrol musi zatrzymać auto aby móc
    wlepić mandat inaczej było by to wbrew prawu.

    ps.
    Uwaga na czarne Vectry które poruszają się po drogach śląska...

    --
    Tommy mailto:<tommy.public(at)gmail.com>
    GG:155998 JID: t...@c...pl