  • Data: 2007-01-14 18:28:40
    Temat: Re: Nieoznakowany radiowóz
    Od: vigo <v...@p...of.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper wrote:

    > mandat wystawia sie kierowcy a nie samochodowi :-)
    > dlatego policja nie wysyła mandatów, tylko wzywa właściciela pojazdu...

    A czy z nagrania wideorejestratora wynika, kto prowadził pojazd? Bo z na
    fotce z fotoradaru to cokolwiek widać. Policja wzywając (lub wysyłając
    fotkę) prosi właściciela pojazdu o zidentyfikowanie kierowcy.
    Ale jak (hipotetycznie) w pięciu z kumplami robiliśmy rundki po
    obwodnicy, to skąd mam wiedzieć, kogo nagrał wideorejestrator, jeśli
    widać tylko tył pojazdu?
    Jako właściciel nie mam żadej możliwości stwierdzić, kto akurat wtedy
    prowadził, a na licznik też nie patrzyłem i nie wiem, który z nich
    przekroczył prędkość. I co wtedy?

    Pozdrawiam,
    Vigo.