  • 1. Data: 2006-08-02 10:05:28
    Temat: napisalem program gdzie zglosic?
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Witam

    napisalem program i chcialbym dostac jakis papier poswiadczajacy jego
    legalnosc w przyszlosci w razie jakis problemow tak aby moc pokazac ze to ja
    jestem autorem. gdzie takie cos sie zglasza ile kosztuje i ile to trwa?
    dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2006-08-02 10:13:30
    Temat: Re: napisalem program gdzie zglosic?
    Od: Marian Stopa <s...@p...home.pl>

    Dnia Wed, 2 Aug 2006 12:05:28 +0200, bombardier napisał(a):

> [...]
    > jestem autorem. gdzie takie cos sie zglasza ile kosztuje i ile to trwa?
    Nigdzie sie nie zglasza, jestes autorem i juz... no chyba ze nie jestes ;)

    --
    stopczyk

  • 3. Data: 2006-08-02 10:24:11
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Nigdzie sie nie zglasza, jestes autorem i juz... no chyba ze nie jestes ;)

    Zawsze moze sprobowac złozyc źródła programu u notariusza :) Ale to
    kosztuje.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-08-02 10:50:18
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Marian Stopa" <s...@p...home.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdzie sie nie zglasza, jestes autorem i juz... no chyba ze nie jestes ;)

    jak kto nie zglasza sie tego nigdzie? a urzad patentowy do tego tez sie nie
    zglasza?

    cos mi tutaj bajerujesz

  • 5. Data: 2006-08-02 11:08:58
    Od: " masher" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    bombardier <b...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > jestem autorem. gdzie takie cos sie zglasza ile kosztuje i ile to trwa?

    nigdzie tego nie zglaszasz. masz zrodla, zapis ciagu prac ktory najlepiej
    dokumentuje powstawanie programu niczego wiecej nie potrzeba do ustalenia
    praw. jesli juz to mozesz u notariusza potwierdzic stan oraz date ale to
    kosztuje. zaden urzad patentowy nie wyda ci swistka bo programy oraz ich
    czesci skladowe nie podlegaja prawu patentowemu.

  • 6. Data: 2006-08-02 11:12:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    bombardier napisał(a):

    > Użytkownik "Marian Stopa" <s...@p...home.pl> napisał w wiadomości

    > jak kto nie zglasza sie tego nigdzie? a urzad patentowy do tego tez sie
    > nie zglasza?
    >
    > cos mi tutaj bajerujesz

    ty mowisz o prawach autorskich czy zastrzezeniu nazwy ?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 7. Data: 2006-08-02 14:16:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bombardier wrote:
> [...]
    > legalnosc w przyszlosci w razie jakis problemow tak aby moc pokazac ze
    > to ja jestem autorem. gdzie takie cos sie zglasza ile kosztuje i ile to

    ROTFL

    Ale te łobuzy z BSA ludziom w głowach namącili...

    Teraz trzeba udowadniać niewinność...

  • 8. Data: 2006-08-02 19:28:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 02 Aug 2006 16:16:12 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Teraz trzeba udowadniać niewinność...

    Jeśli chodzi np. o postępowania UKS to tam zawsze musisz udowadniać, że
    jesteś niewinny, a nigdy odwrotnie :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-08-02 19:35:34
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> writes:

    > ty mowisz o prawach autorskich czy zastrzezeniu nazwy ?

    Ten program może naruszać czyjeś patenty.

  • 10. Data: 2006-08-02 20:18:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Piotr Dembiński* stuknęła w klawisze
    i oto co powstało:

    > Ten program może naruszać czyjeś patenty.

    W Polsce nie może.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||