  • 11. Data: 2005-02-20 19:53:34
    Temat: Re: Niech ktoś wreszcie mi powie..znak B-2???
    Od: n...@o...pl

    /.../
    > Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Nawet
    > cymbał znajdzie to w sieci.

    zgadzam się, to najlepsza odpowiedź w tym wątku.
    wiedza jest kosztowna... a kurs był przecież na prawo jazdy...
    chyba że prawko kupione razem z autem :)))

    Najwert S.

  • 12. Data: 2005-02-20 20:46:55
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Czy ja napisałem coś przeciwnego?

    Ale niepotrzebnie straszysz że sprzeciw oznacza podniesienie kary.

    KG

  • 13. Data: 2005-02-20 21:27:09
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wiesiek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Takie życie.

    > Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Nawet
    > cymbał znajdzie to w sieci.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Ja znalazłem, więc czemu obrażasz sąd?;)

  • 14. Data: 2005-02-20 21:38:40
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > wiedza jest kosztowna... a kurs był przecież na prawo jazdy...
    > chyba że prawko kupione razem z autem :)))

    Kolego Najwert , te rozporządzenia i ustawy leżą przy mnie i nie ma tam nic na
    temat mozliwości ustawienia takiego znaku po lewej stronie. A może Ty wiesz cos
    więcej? Na kursie Ci to powiedzieli? Chcę Ci przypomnieć,że przygotowałem sie
    na ewentualną rozprawę, wygrzebałem co sie dało o znakach, pewnie wiesz z tego
    najwyżej 5 %, powiedz mi jak jestes taki mądry jaka powinna byc średnica znaku
    B-2? Albo kąt maksymalny kąt odchylenia powierzchni znaku? itp. itd. A jeżeli
    wiesz coś więcej niż mówią ustawy, rozporzadzenia i instrukcje to powiedz. Bo
    może rzeczywiście nie mam pełnych informacji? A Ty i inni , w tym sąd wiedzą i
    dlatego ta kara w trybie nakazowym??? Ale dlaczego przez dwa miesiace nigdzie
    nic nie mogę o tym znaleźć? Nie wiedzą w zarządach dróg, w komendzie policji, w
    osrodkach szkolenia? No może coś więcej powiesz mądralo ??? Może jedno proste
    pytanie, czy znak B-2 może być ustawiony po lewej stronie? test: TAK NIE ?
    Jeżeli oczywiscie wiesz co to za znak B-2?
    I myślę,ze na moim miejscu bys grzecznie zapłacił mandat policji..bo wcale nie
    jestes taki mądry z przepisów, tylko umiiesz sie madrzyć, a jak przyjdzie co do
    czego to podwiniesz ogon pod siebie...

    pozdr

    Wiesiek

  • 15. Data: 2005-02-20 21:46:17
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    kam wrote:

    > Ale niepotrzebnie straszysz że sprzeciw oznacza podniesienie kary.

    trolusie lesie tak mają

    Marek

  • 16. Data: 2005-02-21 03:16:09
    Od: n...@o...pl

    chociaż nie, cymbał to próbuje choć ciąć posty...
    :)
    Najwert

  • 17. Data: 2005-02-21 07:11:39
    Od: "Wiesiek" <r...@p...onet.pl>

    > chociaż nie, cymbał to próbuje choć ciąć posty...
    > :)
    > Najwert

    Brak Ci argumentów merytorycznych, nie wiesz nic o tym znaku, więc temat
    zastępczy, cytaty...

    pozdrawiam

    Wiesiek

  • 18. Data: 2005-02-21 08:22:27
    Od: AdamS <adam@tu_tnij.webpark.pl.invalid>

    Leszek wrote:

    > I przyłoży większą grzywnę. Rozpatrywać sprawę będzie ten sam sędzia, tyle
    > że wkurzony zawracaniem d...;)))Kończąc studia myślał o zrobieniu kariery,
    > sprawach głośnych itp a musi zajmować się jakimiś gównianymi znakami. Już to
    > powoduje frustracje;)

    Deja vu czy co? już gdzieś ten tekst widziałem jakiś czas temu ???

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 19. Data: 2005-02-21 11:22:35
    Od: "robi" <r...@k...net.pl>

> [...]
    > sprawach głośnych itp a musi zajmować się jakimiś gównianymi znakami. Już

    oooo widzę że sprawni inaczej /główka/ też korzystają z netu

  • 20. Data: 2005-02-21 15:20:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ja znalazłem, więc czemu obrażasz sąd?;)

    Nudny jesteś i nie za bystry.
    Wszystko to przez cyklistów i żydów;)0

    Pzdr
    Leszek