  • 1. Data: 2005-02-20 10:19:03
    Temat: OpenOfficePL licencja
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam problem odnośnie licencji na OpenOfficePL. Słyszałem że wersja
    OpenOffice org jest zupełnie darmowa a za wersje OpenOfficePL trzeba
    zapłacić. Program ma być używany na kilku stanowiskach w małej firmie i
    właściwie niewiem czy moge ściągnać i używać zgodnie z prawem czy jest to
    nielegalne. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie prosze o
    pomoc.
    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2005-02-20 10:36:21
    Temat: Re: OpenOfficePL licencja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bogdan napisał(a):

    > Mam problem odnośnie licencji na OpenOfficePL. Słyszałem że wersja
    > OpenOffice org jest zupełnie darmowa a za wersje OpenOfficePL trzeba
    > zapłacić.

    www.ux.pl wejdz, poczytaj, pomysl. Mozesz kupic, mozesz sciagnac za
    darmo, sam zdecydujesz. Swoja droga najlepsza polska kompilacja.

    j.

  • 3. Data: 2005-02-20 11:09:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > właściwie niewiem czy moge ściągnać i używać zgodnie z prawem czy jest to
    > nielegalne. Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie prosze o

    jestem sklonny stowredzic ze oopenOffice Polska to zlodzieje.
    Uzasadnienie.
    Pomijam cene.
    W korespondecji ze mna uzywali sformulowania "nasze oprogramowanie" co jest
    bzdura, w dodatku bezczelna.

    Polecam Ci www.openoffice.pl stamtad mozesz sciaganc za darmo, albo kupic
    tanio, jezeli lubisz pudelka instrukcje
    i pomoc.

    P.

  • 4. Data: 2005-02-20 11:10:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    no tak z www.openoffice.pl zostaniesz przekierowany na powyzsza strone. .
    jak najdalej od www.openoffice.com.pl .

  • 5. Data: 2005-02-20 12:54:57
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Przemek R. napisał(a):
> [...]
    > Pomijam cene.
    > W korespondecji ze mna uzywali sformulowania "nasze oprogramowanie" co jest

    Popros ich o kod zrodlowy pakietu, ktory na podstaie licencji GPL musza
    udostepnic.

  • 6. Data: 2005-02-20 14:34:10
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz dziękuję za wypowiedzi już ciągnę z http://www.openoffice.pl/
    Byłem również na http://www.openoffice.com.pl/ i zastanawiam sie czy oni
    sprzedają openoffice czy programy antywirusowe czy pudełka do tego
    wszystkiego a ceny myślałem że jestem na stronie Microsoftu
    pozdrawiam
    Bogdan

  • 7. Data: 2005-02-20 14:49:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bogdan napisał(a):

> [...]
    > sprzedają openoffice czy programy antywirusowe czy pudełka do tego
    > wszystkiego a ceny myślałem że jestem na stronie Microsoftu

    Bzdurzysz. Ceny ok 10 razy nizsze od programow biurowych ms-a a do tego,
    do cholery, wolno im przeciez to sprzedawac...

    j.

  • 8. Data: 2005-02-20 15:33:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bzdurzysz. Ceny ok 10 razy nizsze od programow biurowych ms-a a do tego,

    sam bzdurzysz

    P.

  • 9. Data: 2005-02-20 17:55:50
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    jeżeli bzdurze to zapraszam do lekturki tego pdfa kolego januszku
    http://openoffice.com.pl/download/OpenOfficeCennik_E
    U.pdf

  • 10. Data: 2005-02-20 18:04:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bogdan napisał(a):

    > jeżeli bzdurze to zapraszam do lekturki tego pdfa kolego januszku
    > http://openoffice.com.pl/download/OpenOfficeCennik_E
    U.pdf

    No i tam widze, ze sprzedaja OO za 280 zl netto. U autoryzowanego
    sprzedawcy MS-a podstawowa wersja MS Office kosztuje 1442 zl netto.
    Mozesz sam sprawdzic na http://www.promise.com.pl. Roznica pieciokrotna.

    Do tego wszystkiego najwyrazniej czyta nie umiesz, podalem linka do
    firmy UX, ktorej to polska kompilacja OO jest najlepsza a do tego
    firma pozwala wybrac czy masz ochote uzywac OO na licencji GNU-GPL
    czy tez komercyjnej UX.

    j.