  • 1. Data: 2005-02-20 13:15:54
    Temat: wypłata ubezpiezcenia JAKI jest termin ?
    Od: l...@v...pl

    Witam serdecznie.

    Proszę o pomoc w następującej sprawie, zgłosiłem wypadek ubezpieczeniowy do
    zakładu ubezpieczeń (polecony za zwrotnym potwierdzeniem odiboru) jednak
    czekam już przeszło miesiąc na jakąkolwiek reakcję ze strony zakładu
    ubezpieczeń, stąd moje pytanie czy jest określony termin zawity dla
    ustosunkowania się przez zakład ubezpieczeń do przedmiotu sprawy ?

    dodam, iż chodzi o ubezpieczenie na życie

  • 2. Data: 2005-02-20 14:13:26
    Temat: Re: wypłata ubezpiezcenia JAKI jest termin ?
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <6...@n...onet.pl>, l...@v...pl wrote:
> [...]
    > ubezpieczeń, stąd moje pytanie czy jest określony termin zawity dla
    > ustosunkowania się przez zakład ubezpieczeń do przedmiotu sprawy ?

    A co jest w umowie/OWU?

    Renata