  • 1. Data: 2005-02-20 11:09:21
    Temat: Jedno imię zamiast dwóch
    Od: "Bartosz" <b...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie.
    Mam urzędowo nadane dwa imiona. Tak mam zapisane np. w dowodzie osobistym. W
    większości jednak innych dokumentów, wnioskach, umowach, itp. podaję tylko
    jedno (pierwsze imię). Tak mam np. dokumentach studenckich (indeks, dyplom
    inzynierski).
    Jakie są konsekwencje używania tylko jednego imienia? Czy sprawia to, że
    wszystkie dokumenty wystawione z jednym imieniem są nieważne? Jeśli tak, to
    jak wygląda praktyka takich spraw, tzn. czy moge mieć z tym jakieś problemy
    (jak dotąd żadnych nie było).
    Pozdrawiam
    Bartosz

  • 2. Data: 2005-02-20 17:13:19
    Temat: Re: Jedno imię zamiast dwóch
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Bartosz" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cv9r51$m5s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > wszystkie dokumenty wystawione z jednym imieniem są nieważne? Jeśli tak,
    > jak wygląda praktyka takich spraw, tzn. czy moge mieć z tym jakieś

    Teoretycznie nie powinno być problemów, chociaż wszystko zalezy od
    konkretnego urzędnika, któremu "coś" nie będzie się zgadzało...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 3. Data: 2005-02-21 10:31:36
    Od: "Bartosz" <b...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl> napisał(a):

> [...]
    > konkretnego urzędnika, któremu "coś" nie będzie się zgadzało...
    >

    > --
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia

    Dzięki na odpowiedź