  • Data: 2006-11-02 22:02:20
    Temat: Nie zaplaca mi za kolka zainteresowan
    Od: "mo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem nauczycielem w szkole społecznej (gimnazjum). Moja dyrektorka
    oswiadczyla, ze nie zaplaci mi za
    pazdziernikowe kolka zainteresowan, bo nie wpisalem adresow i imion rodzicow
    do dziennika
    zajec dodatkowych. Poza tym wszystkie dane mam wpisane, łącznie z programem
    zajęć. Wyznaczone w planie godziny na te zajęcia, uczciwie przepracowałem.
    Czy ktos moze mi powiedziec, czy to jest w porzadku (ja z pewnoscia
    nie jestem w porzadku - choc wpisywania tych danych podobno sie nie
    praktykuje). Czy mozna w ten sposob nie zapłacic za (mimo wszystko) wykonana
    prace?
    mo