  • Data: 2008-01-02 10:47:10
    Temat: Nie wywiazanie sie z umowy - mozna rozwiazac?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Podpisalem umowe z TV kablowa na dostawe sygnalu. W umowie jest zapis
    ze usluga zostanie zainstalowana i uruchomiona do 31 grudnia 2007.
    W tym czasie ekipa byla, usilowala podlaczyc modem kablowy, ale
    niestety nie synchronizowal sie on - podobno sygnal w sieci byl za
    mocny. I dalej nic.

    W umowie jest zapis, ze w przypadku gdy nie dotrzymania terminu
    uruchomienia uslugi przyslugike mi odszkodowanie w wys 1/30 abonamentu
    za dzien.

    Czy oprocz tego moge rowniez rozwiazac umowe? Boje sie, ze jak teraz
    maja taki problem, to co bedzie jak bede juz ich klientem i bedzie
    jakas awaria - pewnie beda ja usuawac z miesiac :/

    Pozdrawiam
    Rafal