eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie ma siły na monopolistę - znów TP SA! › Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Date: Tue, 1 Mar 2005 20:57:21 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <d02hf2$5ql$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 171-61.82-139.bia.tkb.net.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1109707043 5973 82.139.171.61 (1 Mar 2005 19:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Mar 2005 19:57:23 +0000 (UTC)
    X-Original-Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:281561
    [ ukryj nagłówki ]

    Historia jest dość długa, ale chyba to typowe jeśli chodzi o TP SA. Na
    początku stycznia zrobiliśmy cesję z telefonu firmowego na osobę prywatną
    (wyprowadziliśmy firmę z mieszkania) i zmieniliśmy abonament na darmowe
    weekendy i wieczory. Cała operacja miała miejsce w BOK - jeszcze jest parę
    takich miejsc, gdzie można coś w TP SA załatwić z żywym człowiekiem, a nie z
    anonimowym "błękitnoliniowcem". Wydawało się nam , że jest to najlepsza
    gwarancja załatwienia wszystkich formalności. Nawet nie przypuszczaliśmy, że
    nasza naiwność niedługo zostanie ukarana.
    Najpierw okazało się, że po upływie ok. 2 tygodni zadzwonił do nas pracownik
    TP SA oferując jakiś abonament dla firm. Na moją odpowiedź, że nie jest to
    już telefon firmowy powiedziano mi, że jak najbardziej jest u nich w bazie
    jako firmowy. Zadzwoniłam na Błękitną, gdzie miły pan potwierdził, że
    owszem, jest to nadal firmowy telefon. Wybrałam się więc do BOK, gdzie była
    przeprowadzana cesja i tam również miła pani wyraziła ubolewanie z powodu
    opóźnienia cesji, ale podobno mieli awarię systemu komputerowego. Dodam, że
    od czasu podpisania umowy o cesję minęły dwa tygodnie. Solennie obiecano
    doprowadzenie sprawy do końca jak najszybciej. Myliłby się jednak ten, kto
    by myślał że to koniec historii. Za parę dni zadzwonił do mnie monter, który
    miał zlecenie na wyłączenie mi telefonu, aby przenieść go na inny adres,
    tylko chciał uzgodnić dokładny adres nowej instalacji - skąd to zlecenie nie
    dowiedziałam się, ale dzięki temu, że do mnie zadzwonił mogłam zaprotestować
    i uchronić się od odcięcia od świata. Po tych paru przejściach wreszcie
    wszystko zostało załatwione tak jak trzeba. Ale czy napewno? Otóż pewnego
    lutowego wieczoru prowadziłam dość długą zamiejscową rozmowę korzystając z
    abonamentu "darmowe wieczory i weekendy", kiedy mój mąż dowcipnie zauważył,
    że może niekoniecznie wprowadzono nam ten zmieniony abonament i może się
    okazać, że zamiast darmowych rozmów prowadzę rozmowy bardzo kosztowne.
    "Milcz, nieszczęsny" pomyślałam sobie, ale okazało się niedługo potem, że
    mam męża "wiedźmina", bo oto dostarczono nam pierwszą po cesji fakturę i
    ...o zgrozo.! Zamiast abonamentu darmowe... mamy abonament standart. No więc
    znów dzwonię na Błękitną. Okazuje się, że żadnych informacji mi nie udzielą,
    gdyż umowę podpisał mój mąż i tylko on może czegoś się dowiedzieć. Wraca z
    firmy mąż, dzwoni i co się okazuje? Faktycznie, nie mamy abonamentu takiego,
    jak zgłaszaliśmy, tylko standart. Nie muszę dodawać, że gotowa jestem
    zaminować i wysadzić w powietrze tę całą instytucję! Ciekawe jaka faktura za
    luty przyjdzie? Nawet nie będę zgadywać.
    Na monopolistę nie ma bata, a prywatyzacja TP SA została tak przeprowadzona,
    że trudno marzyć, aby w najbliższym czasie jakiś inny operator mógł okazać
    się konkurencyjny.
    Załamana Graszka.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1