  • Data: 2005-03-02 11:00:44
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d02lr2$ojq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jaki abonament masz w umowie? Bo jak darmowe wieczory i weekendy, to po
    > prostu złóż reklamację i po kłopocie.
    W umowie nie ma nic na temat wyboru abonamentu.Jest tylko zanotowany fakt
    cesji telefonu na osobę fizyczną, data cesji i zobowiązanie abonenta, że
    będzie płacił abonament. Wybór abonentu dokonany został ustnie. Pani spytała
    jaki abonament chcemy mieć, my jej na to, że taki to a taki. Pani na to, że
    jeśli zmiana będzie w trakcie miesiąca to mogą być kłopoty z rozliczeniem
    tych rozmów i ona proponuje, żeby już nowy abonament był od nastepnego
    pełnego miesiąca. My na to, że o.k. I tak oto śladu żadnego pisemnego wyboru
    tego czy innego abonentu nie ma. Wszelkie zmiany dokonywane za pośrednictwem
    linii 9393 też odbywają się metodą "na gębę". Jak w takim razie dochodzić
    potem swoich praw?
    Bez zastanowienia rzuciłabym tego operatora, ale co mogę wybrać? To tak jak
    z PKP - zimno, brudno i niebezpiecznie, ale wyboru nie ma - PKS nie zawsze
    może być alternatywą.
    Cóż za piękny kraj! I co ja mam mówić dzieciom, które marzą o wyjeździe za
    granicę? Że ich pradziadowie umierali za wolność tego kraju i teraz kiedy ją
    już mamy trzeba być tu na miejscu, aby starać się coś sensownego zdziałać?
    Przecież tu nic nie działa tak jak powinno! Ech, szkoda gadać!
    Pozdr. Graszka.