    From: w...@o...pl (Witwik)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nękanie przez komórkę
    Date: 1 Jul 2003 00:32:31 +0200

    > Moja Zona miala dzis taka oto sytuacje:
    > na jej komorke zaczal ktos wydzwaniac, a dokladniej
    > "puszczac" krotkie dzwonki. Tak gdzies z czestotliwoscia
    > co piec minut. Nie mozna bylo nawet tego odebrac.
    > Wyslala SMSa, zeby nie robili sobie glupich zartow.
    > i nic. Potem przyszly dwa bardzo obrazliwe SMSy.
    > Czy na takiego kogos jest jakis paragraf?
    >
    > Zdaje sobie sprawe, ze cala "mlodziez" ma teraz
    > komorki, ale jednego z drugim chetnie postraszylbym
    > prokuratorem - moze byliby bardziej odpowiedzialni.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Tomasz Kowalski

    To zależy od treści wiadomości wysyłanych.

    Nt. gróźb via SMS p. Piotr Waglowski:
    http://www.vagla.pl/felietony/felieton_007.htm
    (BTW: bardzo dobra strona, respect!)

    Same puszczanie "sygnałów" to na oko wykroczenie:
    (Art. 107. KW: Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie
    wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500
    złotych albo karze nagany.

    Pozdrawiam,
    Witwik

    ---