eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna a brak plombyNaprawa gwarancyjna a brak plomby
  • From: "AcePL" <a...@o...home.pl_smieciom_nie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Naprawa gwarancyjna a brak plomby
    Date: Sun, 30 Mar 2008 18:40:24 +0200
    Message-ID: <1...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: dvi204.neoplus.adsl.tpnet.pl
    NNTP-Posting-Host: 62.129.252.51
    X-Trace: news.home.net.pl 1206895219 62.129.252.51 (30 Mar 2008 18:40:19 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: ace.op@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.hom
    e.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:524532
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Po paru godzinach "reserczowania" tematu w sieci pozostaje mi tylko zadać
    pytanie w stylu "czy ktoś już tak miał".

    Otóż kupiłem urządzenie elektroniczne (odtwarzacz mp3) które się
    uszkodziło. A dokładnie to zostało wyrwane gniazdo słuchawkowe po tym, jak
    zahaczyłem o coś kablem. Normalnie w takiej sytuacji kabel powinien się
    wypiąć, ale że player jest cienki to nastąpiło uszkodzenie gniazda i
    częściowe wyrwanie tylnego panelu (pokrywy, części obudowy) z mocowań.

    Teraz pytanie właściwe: czy gwarant (znaczy się wskazana w "warunkach
    gwarancji" firma dokonująca napraw na terenie RP) może nie przyjąć towaru
    do naprawy na podstawie tego, że "stwierdzono otwarcie obudowy odtwarzacza"
    (co nie nastąpiło) mimo tego, że na produkcie nie ma żadnych zabezpieczeń
    (plomb ani jakichkowiek innych naklejek)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1